donderdag 28 april 2011

Loué soit Jehovah

Op een zaterdag heb ik een clipje opgenomen voor de secretaresse bij ons in de organisatie. Ze heet Evelyne en ze is zoals zo vele Haïtianen enorm veel met de kerk bezig. Evelyne zingt in een koor en ze had me gevraagd of ik hen eens een keertje wilde komen filmen. 

Het veertig koppige koor vond dat wel een belevenis, zo een blanke regisseur die hen komt filmen. Ze hadden een speciale omgeving uitgekozen, op een heuvel net voor Leogane, en ze hadden zelfs drie outfits voor de shoot voorzien, waarvan jammer genoeg de set met de lange habijten niet gestreken was.

Het beste was dat ze een knappe soliste voor mij hadden uitgekozen: Anya. Ik ben nu een facebook vriendje van haar geworden. 

Ze heeft misschien de looks, maar de waarheid is dat ik vind dat mijn mama beter zingt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.