donderdag 17 februari 2011

Open brief aan mijn buurman

Beste Jos,

Wat ben jij toch een goede buurman!

- Je hebt geen hond die tussen 22.00 uur en 06.00 uur blaft of jankt
- Je draait geen religieuze haleluja prietpraat tussen 22.00 uur en 06.00 uur
- Je borstelt de inrit niet elke dag om half zes in de ochtend
- Je stookt je afval niet elke avond op vlakbij ons raam

Onze buurman in Haïti doet dat allemaal wel!

Ik heb een geluidsfragmentje opgenomen om je een idee te geven. Deze morgen, iets voor 6 uur, klonk het zo in onze slaapkamer.



Check this out on Chirbit

Ik was helemaal geen fan van 'Tomas staat op' of 'de grote Peter Van de Veire ochtendshow' (hoe lang is de file naar Brussel en dat dertig keer in één uitzending), maar geloof me, die gasten zijn duzend keer beter dan de presentator van de ochtend- en avondshow die we hier elke dag langs ons raam horen binnenwaaien (hoe gelovig ben jij nu precies en dat gaan we meten in hoe hard de luisteraar haleluja kan zeggen).

Het ga je goed daar in Lummen.

Groetjes aan Claire,

Hans

1 opmerking:

  1. inderdaad er is veel lawaai en ik maar klagen over de steenweg achteraan in mijne hof !

    Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.